سایتهای هایپ مطمئن با ریسک پایین

هیچ کدام از سایتهای معرفی شده در وبلاگ 100% تضمین شده نیستند و احتمال اسکم شدن آنها به هر نحوی خواهد رفت . مطمئنا سرمایه گذاری

سایتهای هایپ مطمئن با ریسک پایین

هیچ کدام از سایتهای معرفی شده در وبلاگ 100% تضمین شده نیستند و احتمال اسکم شدن آنها به هر نحوی خواهد رفت . مطمئنا سرمایه گذاری

راهنماى صفحات شخصى در جنیوس

صفحات شخصی


 در این قسمت به  میزان سرمایه فعلی خود ، میزان سود ها ، دستور دریافت پول ، تغییر رمز و مشخصات خود و غیره  دسترسی دارید.

 


Portfolio :  میزان سهام شما را نشان میدهید.
Balance : آخرین وضعیت دارایی شما در حسابتان را نشان میدهد.
Financial Results :  وضعیت سود شما (Profit)   ،  سودی که با معرفی دیگران بدست آوردید (Affiliate program commissions)   ، پولی که از حسابتان برداشت میشود(withdrawn) .

در پایین این قسمت یک لینک از سایت Genius  را نشان میدهد. این آدرس مختص شما میباشد. این آدرس را در اختیار دیگران قرار دهید ، اگر کسی این آدرس را کلیک کند و از این طریق وارد سایت Genius Funds  شود و حسابش را باز کند ، به هر میزان که سرمایه گذاری کند۸% آن بعنوان پاداش معرفی به شما داده میشود و در همان قسمت Affiliate program commissions نشان داده میشود.

 

Deposit Funds
  در این قسمت شما میتوانید به حساب خود در Genius Funds  پول واریز کنید. در صورتی که گزینه Perfect Money را انتخاب کنید و Proceed را کلیک کنید ، به سایت Perfect Money وارد میشوید و با وارد کردن شماره حساب و رمز مربوط به Perfect Money خودتان میتوانبد وارد مراحل انتقال پول به حساب Genius میشوید.

 

اگر Bank Transfer را انتخاب کنید ، وارد سایتی میشوید که در آنجا با وارد کردن میزان دلاری را که میخواهید به حساب Genius خود انتقال دهید و Email خودتان را وارد میکنید ، سپس به شما یک Email میفرستند و یک شماره حساب ارزی میدهند ، سپس شما دلار مورد نظر را به همان صورت که در email مشخص کرده اند از طریق حساب ارزی خودتان (مثلا حساب ارزی بانک سامان) بلافاصله ارسال میکنید (دقت کنید وقتی درخواست فوق را بدهید که آماده ارسال پول هستید ، چون آنها به شما فقط چند روز فرصت ارسال میدهند و اگر نفرستید باید دوباره درخواست دهید). سپس دلار فوق وارد حساب Genius  شما میشود.
برای اطلاعات بیشتر از روشهای ارسال پول به حسابتان اینجا را کلیک کنید.

 

 

Purchase Shares
در این قسمت شما میتوانید با پولی که به حسابتان ریخته اید ، سهام بخرید . پول خود را میتوانید در یکی از طرح های EMGF یا WBMF  که قبلا توضیح داده ایم سرمایه گذاری کنید و سهام بخرید. هر سهم یک دلار است. برای خرید در هر کدام از طرح ها ، قسمت Add Funds  مقابل همان طرح را کلیک کنید.

 

 

 

Sell Shares
در این قسمت شما میتوانید سهام خود را پس از زمانی که در هر یک از طرح ها مشخص شده است از حالت سهام به پول در حسابتان تبدیل کنید.

 

Withdraw Funds
در این قسمت شما میتوانید دلار های موجود در حسابتان را که میتواند سود سرمایه گذاری ، سود معرفی دیگران و یا اصل سرمایه باشد را به حساب Perfect Money خود و یا حتی حساب ارزی خود انتقال دهید. میتوانید پول را به یک حساب Genius دیگر انتقال دهید (مثلا دوستتان میخواهد به حسابش پول بریزد ، پول را به شما میدهد و شما همان میزان را از این طریق از حساب خودتان به حساب Genius دوستتان انتقال میدهد ).  برای اطلاعات بیشتر از روشهای دریافت پول از حسابتان اینجا را کلیک کنید.

 

Transaction History
در این قسمت میتوانید گردش حساب خود را در بازه زمانی مورد نظرتان مشاهده کنید.

 

 

 

Account Profile
در این قسمت مشخصات شما درج شده است و شما میتوانید برخی از آنها را تغییر دهید. شما میتوانید رمز خود را نیز در این قسمت تغییر دهید.

 

 

 

Share Certificate
در این قسمت میتوانید گواهینامه سهام خود را دریافت کنید. اگر شما بیشتر از 500 دلار (500 سهم) سرمایه گذاری کنید به شما گواهینامه سرمایه گذاری واگذار میشود.

نظرات 1 + ارسال نظر
کامران 1389/02/23 ساعت 08:05 ب.ظ

با سلام سایت جنیوس فانند بسته شده؟ پس پول کسانی که سرمایه گزاری کردن چی میشه؟ لطفا یه امار جدید از این سایت بهم بدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد