سایتهای هایپ مطمئن با ریسک پایین

هیچ کدام از سایتهای معرفی شده در وبلاگ 100% تضمین شده نیستند و احتمال اسکم شدن آنها به هر نحوی خواهد رفت . مطمئنا سرمایه گذاری

سایتهای هایپ مطمئن با ریسک پایین

هیچ کدام از سایتهای معرفی شده در وبلاگ 100% تضمین شده نیستند و احتمال اسکم شدن آنها به هر نحوی خواهد رفت . مطمئنا سرمایه گذاری

افتتاح حساب لیبرتی

شرکت libertyreserve از سال 2001 در کشور پاناما تصمیم به افتتاح یک حساب ارزی اینترنتی گرفتند که پس از اخذ مجوزات قانونی موفق شدند در سال   2005 در کاستاریکا رسما" این حساب را به کاربران به عنوان یک حساب الکترونیکی ارزی معرفی کنند.

این شرکت به صورت غیر قابل منحل (irrevocable) ثبت گردیده و به هر دلیلی که مشکلی برای مدریت آن به وجود آید نمی تواند این شرکت را منحل کند و باید جانشینی برای ادامه کار معرفی کند که اخیرا" شاهد بودیم سایتهای مانند  e-gold و e-biliion و برخی از شرکتهای دیگر به دلیل پشتیبانی نشدن از این قانون در مواردی خاص به راحتی شرکت را منحل اعلام کرده یا به دلیل مشکلات به وجود آمده قادر به ادامه کار نبودند.

بیشترین کاربران این حساب به ترتیب مربوط به کشور آمریکا ، هند و آلمان می باشد که در سال 2008 به دلیل پشتیبانی این شرکت از کاربران ایرانی و عدم تحریم در این زمینه در ایران و آسیا نیز جایگاه خاصی قرار گرفت به طوری که بسیاری از کاربران مایل هستند موجودی خود را در این حساب نگهداری نمایید زیرا مقدار موجودی مجاز در حساب نامحدود می باشد و کارمزد بسیار پایین این حساب کار با این حساب را مقرون به صرفه کرده است. از آنجایی که برای انتقال وجه در این حساب نیاز به PIN Code دارد در صورت از دست دادن رمز عبور شخص نفوذ کننده به سادگی حسابهای دیگر نمی تواند موجودی را برداشت نماید و امنیت آن را در این زمینه تضمین کرده است.


"برای افتتاح حساب کلیک نمایید"
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد