سایتهای هایپ مطمئن با ریسک پایین

هیچ کدام از سایتهای معرفی شده در وبلاگ 100% تضمین شده نیستند و احتمال اسکم شدن آنها به هر نحوی خواهد رفت . مطمئنا سرمایه گذاری

سایتهای هایپ مطمئن با ریسک پایین

هیچ کدام از سایتهای معرفی شده در وبلاگ 100% تضمین شده نیستند و احتمال اسکم شدن آنها به هر نحوی خواهد رفت . مطمئنا سرمایه گذاری

افتتاح حساب لیبرتی

شرکت libertyreserve از سال 2001 در کشور پاناما تصمیم به افتتاح یک حساب ارزی اینترنتی گرفتند که پس از اخذ مجوزات قانونی موفق شدند در سال   2005 در کاستاریکا رسما" این حساب را به کاربران به عنوان یک حساب الکترونیکی ارزی معرفی کنند.

این شرکت به صورت غیر قابل منحل (irrevocable) ثبت گردیده و به هر دلیلی که مشکلی برای مدریت آن به وجود آید نمی تواند این شرکت را منحل کند و باید جانشینی برای ادامه کار معرفی کند که اخیرا" شاهد بودیم سایتهای مانند  e-gold و e-biliion و برخی از شرکتهای دیگر به دلیل پشتیبانی نشدن از این قانون در مواردی خاص به راحتی شرکت را منحل اعلام کرده یا به دلیل مشکلات به وجود آمده قادر به ادامه کار نبودند.

بیشترین کاربران این حساب به ترتیب مربوط به کشور آمریکا ، هند و آلمان می باشد که در سال 2008 به دلیل پشتیبانی این شرکت از کاربران ایرانی و عدم تحریم در این زمینه در ایران و آسیا نیز جایگاه خاصی قرار گرفت به طوری که بسیاری از کاربران مایل هستند موجودی خود را در این حساب نگهداری نمایید زیرا مقدار موجودی مجاز در حساب نامحدود می باشد و کارمزد بسیار پایین این حساب کار با این حساب را مقرون به صرفه کرده است. از آنجایی که برای انتقال وجه در این حساب نیاز به PIN Code دارد در صورت از دست دادن رمز عبور شخص نفوذ کننده به سادگی حسابهای دیگر نمی تواند موجودی را برداشت نماید و امنیت آن را در این زمینه تضمین کرده است.


"برای افتتاح حساب کلیک نمایید"

افتتاح حساب در پرفکت مانی

این شرکت که در کشور پاناما شروع به کار کرد در سال 2004 کار خود را آغاز کرد .  ایران را در سال 2006 تحریم کرد و تا سال 2009 به ایران خدمات ارائه نمی کرد و ایران جزو کشورهای مجاز نبود. اما به دلایل مختلف که یکی از آنها سفر رئیس جمهور به کشور پاناما بود ارتباط این دو کشور باعث شد کشور ایران در لیست سایر کشورها قرار بگیرد و نیازی به تغییر آی پی برای ورود به حساب نیست.  این حساب پس از مشکلاتی که در سال 2008 برای شرکت ایگولد به وجود آمد به تعداد استفاده کنندگان این حساب افزوده شد. 25% از کاربران این حساب آمریکایی هستند و کشور دوم چین است که  با 18%  در آسیا بیشترین دارندگان این حساب به شمار می آیند. پشتیبانی این حساب 24 ساعته است و از امنیت خوبی نیز برخوردار است. برای اطلاعات بیشتر و افتتاح حساب می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

www.perfectmoney.com

هشدار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دوستان عزیز:

قبل از سرمایه‌گذاری در سایت‌های معرفی شده در وبلاگ حتما تماس بگیرید و یا در قسمت نظرات وبلاگ آن را بنویسید تا سرمایه‌ی شما هدر نرود.


با تشکر

آدرس ایمیل: abpaksh@gmail.com

هایپ‌های کلاهبردار

هایپ‌های زیر کلاهبردار هستند در آنها سرمایه‌گذاری نکنید: 

۱- safe-earning  

۲- christmasinvest  

۳- finance-angels  

۴- doublelibertyreserve  

۵- hot capital.us 

6- bridgewater invest 

7- cash tanker 

8- libo hyip

قوانین طلائی جهت سرمایه گذاری

هرگز عجله نکنید!

• هرگز فریب تبلیغات را نخورید!

• هرگز تمام پول خود را در یک سایت سرمایه گذاری نکنید!

• هرگز در ابتدا بیشتر از حداقل مجاز یا حداکثر دوبرابر آن در یک سایت سرمایه گذاری نکنید! حتی اگر این میزان فقط 2 دلار باشد!

• هرگز به کسی اعتماد نکنید. در دنیای HYIP همه دروغگو هستند مگر آنکه خلاف آن ثابت شود!

• به یاد داشته باشید که مترادف کلمه HYIP به معنی برنامه سرمایه گذاری با سود بالا کلمه ای دیگر به نام HRIP نیز وجود دارد به معنی برنامه سرمایه گذاری با ریسک بالا ! این دو کلمه دو تعریف متفاوت از یک چیز هستند !

• همیشه نسبت به هر چیزی در دنیای HYIP با بالاترین درجه بی اعتمادی و خطر پذیری برخورد کنید!

• رسیدن به سود خوب یک امید است ولی از دست دادن اصل سرمایه یک حقیقت!

• برای انتخاب یک سایت سرمایه گذاری از چندین سایت ناظر معتبر ، جستجو در تالارهای گفتمان ، پرس و جو از کاربران آنلاین و هر امکان دیگری استفاده کنید!

• حتما حتما و حتما قبل از سرمایه گذاری در یک سایت از طریق ایمیل با آنها تماس بگیرید. ببینید، اصلا پاسخ می دهند؟ چه برخوردی دارند؟ در چه فاصله زمانی پاسخ می دهند؟

• از کارکردن در سایتهایی که اطلاعات تماس کامل ندارند ، خودداری کنید. حتما باید تلفن و آدرس حقیقی داشته باشند! بی تعارف بگویم اگر پول شما را بالا کشیدند ، کجا میخواهید آنها را پیدا کنید؟

• در هنگام سرمایه گذاری ، با درنظر گرفتن موارد فوق ، همیشه توان مالی خود را درنظر بگیرید! در بهترین شرایط احتمال خسارت 50% است!

• برای دریافت مشاوره علاوه بر سر زدن به تالارهای گفتمان فارسی حتما به سایت های خارجی سر بزنید. در تالارهای گفتمان نکات و مطالب بسیارخوبی را پیدا میکنید.

• در تالارهای گفتمان درآمد زا ، همیشه اول به لیست سایتهای کلاهبردار سر بزنید. شاید نام سایتی که شما می خواهید در آن سرمایه گذاری کنید ، در این لیست باشد.

• همیشه سراغ  تاپیک هایی بروید که شامل انتقاد ، گزارش کلاهبرداری ، اظهار نگرانی و ... باشند.

• هرگز برای سرمایه گذاری قرض یا وام نگیرید .

• هرگز چیزی را که توان از دست دادنش را ندارید سرمایه گذاری نکنید .

• هرگز به سرمایه گذاری اینترنتی به عنوان شغل اول نگاه نکنید هرچند که با کسب مهارت ، تجربه و برنامه ریزی می تواند به عنوان شغل دوم ، درآمد اول شما باشد !

همه چیز درباره‌ی جنیوس فاندز

 

سیستم امنیتی ssl در واقع یک قرارداد بین شرکت سرمایه پذیر و  شرکت ارائه دهنده سیستم امنیتی میباشد که باعث کد شدن اطلاعاتی میگردد که بین سرمایه گذار و شرکت جابجا میشود . شرکتهای زیادی وجود دارند که ارائه دهنده این سیستم میباشند که بهترین و قویترین آنها وریساین بوده که حتی امنیت سایت اینترپل ( پلیس بین الملل ) را برعهده دارد و سایت جنیوس فاندز نیز با شرکت وریساین قرارداد دارد که این قرارداد در بالاترین سطح امنیتی آن ایجاد شده است.

 (قرارداد جنیوس و وریساین ربطی به تضمین سرمایه شما ندارد و فقط به منظور جلوگیری از هک شدن حساب شما در جنیوس فاندز میباشد)

                                                      حداقل سرمایه گذاری در کلاس C  معادل 5000$            


پلن های سرمایه گذاری :

۱- پلن سرمایه گذاری با دریافت سود روزانه(EMGF).................... دوره سرمایه گذاری ۱۵۰ روز کاری میباشد

۲-پلن سرمایه گذاری با دریافت سود هفتگی(WBMF)......................دوره سرمایه گذاری ۱۸۰ روز کاری میباشد

 کلاس C

 کلاس  B

 کلاس A

 

%1.9

%1.4

%1.1

EMGF  سود روزانه

%7.7

%6.5

%6.1

WBMF سود هفتگی

حداقل سرمایه گذاری در کلاس A معادل 10$

حداقل سرمایه گذاری در کلاس B معادل 500$

سودها در پلن EMGF بصورت روزانه و در پلن WBMF بصورت هفتگی و در روزهای دوشنبه پرداخت میگردد

در روزهای تعطیل سود پرداخت نمیشود

سودها نسبت به بازار فارکس کمی نوسان دارد

۳- پلن سرمایه گذاری HYDA: میزان سرمایه گذاری مطابق جدول زیر بوده و در هرلحظه کل موجودی قابل برداشت میباشد

مبلغ سرمایه گذاری

سود ماهانه

۳۰۰ دلار تا ۲۰۰۰ دلار

۱۴٪

۲۰۰۱ دلار تا ۵۰۰۰ دلار

۱۸٪

۵۰۰۱ دلار تا ۵۰۰۰۰ دلار

۲۵٪

اگر مبلغ سرمایه گذاری در این پلن کمتر از ۳۰۰ دلار شود به شما سود پرداخت نمیگردد.

                                                      


نحوه پرداخت به سایت:

۱- از طریق بانک الکترونیک لایبرتی رزرو (حداقل سرمایه گذاری ۱۰ دلار و شارژ حساب در همان لحظه)

۲-از طریق بانک الکترونیک پرفکت مانی(حداقل سرمایه گذاری ۱۰ دلار و شارژ حساب در همان لحظه)

۳-از طریق خرید سود دیگر سرمایه گذاران(حداقل سرمایه گذاری ۱۰ دلار و شارژ حساب در همان لحظه)

روشهای دیگری نیز وجود دارد مانند انتقال پول از طریق بانک ولی به دلیل اینکه برای ایرانیان داخل کشور انجام پذیر نیست از اعلام آنها صرف نطر شده است 

نحوه برداشت از سایت

۱- از طریق بانک الکترونیک لایبرتی رزرو  (حداقل ۱ دلار شارژ در همان روز)

۲-از طریق بانک الکترونیک پرفکت مانی  (حداقل ۱ دلار شارژ در همان روز)

۳-از طریق فروش سود به دیگر سرمایه گذاران (حداقل ۱ دلار شارژ در همان لحظه) 

 

لینک سرمایه‌گذاری: 

http://www.geniusfunds.com/?c=504773 


دریافت سود

امروز پنج شنبه ۸۸/۱۰/۱۰ مبلغ ۴۵ سنت سود دریافتی خود را از سایت فلاتینا درخواست دادم و به حسابم در پرفکت مانی واریز شد.

همچنین ۴۰ سنت از سایت کریسمس اینوست دریافت کردم. دور روز پیش ۱ دلار در این سایت تازه تاسیس سرمایه گذاری کرده بودم.

سرمایه گذاری با ریسک پایین

24 دسامبر در سایت فلانیتا مبلغ 10 دلار سرمایه‌ گذاری کردم و در 28 دسامبر مبلغ 30 سنت دریافتی داشتم. این هم فیش آن:

Withdrawals History:

From:    

To:    
 


Type Amount Date
Withdrawal $ 0.30 Dec-28-2009 06:12:00 PM
Withdrawal to account U1963985. Batch is 1814629
 
For this period: $ 0.30
Total: $ 0.30


لینک ثبت نام برای علاقه مندان:

چگونه می توان در هایپ ها سر مایه گذاری کرد؟

برای سرمایه گذاری در هایپ باید یک حساب الکترونیک یا (E-currency) داشته باشید که انواع مختلفی دارند مانند E-gold,Perfect Money,Liberty Reserve,C-gold,.....  .

برای باز کردن حساب Perfect Money به صورت رایگان به اینجا مراجعه کنید.

هایپ چیست؟

هایپ (High-Yield Investment Program) (HYIP)  به برنامه‌هایی با سوددهی بالا در مدت کوتاه گفته می شود. سایت های هایپ سایت هایی هستند که سرمایه های سرمایه گذاران را می‌گیرند و در کارهای مختلف همچون ترید(trade)  در فارکس و ... به کار می گیرند و سود سرمایه گذاران را به آن ها باز می گردانند. در کار هایپ سایت های مختلفی وجود دارند و شما نباید به همه ی سایت های هایپ اعتماد کنید

 روش کار هایپ‌ها:

روش کار به اینصورت است که کاربران اینترنتی در این سایت‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند و صاحبان سایت، سرمایه‌ی کاربران را اکثراً در بازار فارکس و طلا و به طور کلی خرید و فروش مستغلات، ورزش ، کشاورزی و پروژه‌های دولتی و حتی برخی در هایپ‌های دیگر به کار می‌بندند و سود ثابت روزانه، ماهانه و ... به کاربران پرداخت می‌کنند. این سایت‌ها معمولاً ادعا می‌کنند، بین ۰٫۵ تا ۱۵۰ درصد سود روزانه پرداخت می‌کنند. برخی از آن‌ها دارای اعتبار چند ساله‌ای هستند و فعالیت قابل توجهی دارند.

 

ادامه مطلب ...

در چه هایپ هایی سرمایه گذاری کنیم و به چه هایپ هایی اعتماد کنیم

با کمی توجه در سرمایه گذاری می‌توانید در آمد بسیار بالایی داشته باشید و با بی توجهی می‌توانید سرمایه خود را از دست دهید .

در این وبلاگ سایت هایی معرفی می شوند که قابل اعتماد و در حال پرداخت هستند.

در چه هایپ هایی سرمایه گذاری کنیم؟

۱- هایپ هایی که موارد امنیتی مانند SSl دارند.(برخی سرمایه گذاران در هایپ‌هایی سرمایه گذاری می‌کنند که قابل اعتمادتر هستند.علاوه براینکه ssl امنیت تبادلات مالی یک وبسایت را تامین می‌کند (که خود سبب جلب اعتماد بیشتر می‌شود)، مرجع صدور گواهینامهٔ ssl (secure socket layer) برای صدور آن، مدارک ثبت شرکت و مدارک شناسایی فرد متقاضی را طلب می‌کند و اعتبار آن را از مراجع دولتی کشور فرد متقاضی پیگیر می‌شود. بنابراین ssl مانند یک پاسپورت یا گواهینامه نشان دهندهٔ موجودیت صاحبان وبسایت و قابل پیگیر بودن تخلفات آنان است.

۲-کاربران سرمایهٔ خود را بین سایت های مختلف پخش می‌کنند. به عنوان مثال اگر هزار دلار سرمایه دارند در ۲۰ سایت ۵۰ دلار سرمایه گذاری می‌کنند. در اینصورت با بسته شدن یک یا تعداد کمی سایت فرد کل سرمایه اش را از دست نمی‌دهد. برخی سرمایهٔ خود را در هایپ‌های مورد ۱ ، برخی در هایپ‌های مورد ۲ و برخی در هر دو نوع پخش می‌کنند.

۳-سابقه ی کاری هایپ هم نشان دهنده درجه اعتماد آنهاست.

۴-برخی سرمایه گذاران در هایپ‌های تازه تاسیس سرمایه گذاری می‌کنند. در اینصورت صرفنظر از مقدار سودی که پرداخت می‌کنند و سایر مدارکی که نشان دهنده‌ی کلاهبردار بودن آنان است، برخی در ابتدای تاسیس این هایپ‌ها سرمایه گذاری می‌کنند، سود پرداخت شده توسط هایپ را برداشت می‌کنند و همهٔ آن را مجددا سرمایه گذاری نمی‌کنند. پس از مدتی (بین چند روز تا یکی دو ماه) مقدار سودی که برداشت کرده‌اند از سرمایهٔ اولیه شان بیشتر می‌شود .حال حتی اگر هایپ کلاهبردار باشد، آن‌ها ضرر نکرده‌اند.

 

 

 

ادامه مطلب ...

چند سایت سرمایه گذاری با ارزش 5 ستاره

چند سایت سرمایه گذاری با ارزش 5 ستاره

panamoney

0.5% برای 16 روز کاری، 1%-2.8%برای 180 روز کاری

میزان سرمایه گذاری اولیه: 30 دلار

لینک ثبت نام: http://www.panamoney.net?ref=41155

 geniusfunds

1%-1.9% برای 150 روز کاری، 6.4%-8.9% هفتگی برای 180 روز کاری

میزان سرمایه گذاری اولیه: 10 دلار

لینک ثبت نام: http://www.geniusfunds.com/?c=504773

 nanomoneycorp

1.2% روزانه برای 30 روز کاری، 1.5% روزانه برای 50 روز کاری و 1.8% روزانه برای 100 روز کاری

میزان سرمایه گذاری اولیه: 20 دلار

لینک ثبت نام: http://www.nanomoneycorp.com/?ref=abpaksh

 topfinancial

1.1%-2.1% روزانه برای 210 روز کاری

میزان سرمایه گذاری اولیه: 10 دلار

لینک ثبت نام: http://www.topfinancial.com/?id=abpaksh

 
*
investmentforge

1.4%-2.2% روزانه برای 40-120روز کاری

میزان سرمایه گذاری اولیه: 50 دلار

لینک ثبت نام: http://www.investmentforge.com/?ref=abpaksh

  afonb

1.5%-1.7%  روزانه برای 1 سال کاری

میزان سرمایه گذاری اولیه: 50 دلار

لینک ثبت نام: http://www.afonb.com?r=1222